Przeznaczony dla obiektów każdej wielkości, testowany przez hotelarzy. oparty na najnowocześniejszej technologii. Łatwiejsza obsługa, więcej możliwości, niższe koszty. Takie cele przyświecały nam przy projektowaniu i tworzeniu nowoczesnego systemu zarządzania hotelem. Wykorzystanie najnowocześniejszych technologii pozwoliło na zbudowanie dynamiczne rozwijającej się aplikacji zintegrowanej z mnóstwem zewnętrznych usług.
RH+ to więcej niż wsparcie obsługi recepcji. System pomaga hotelarzom na całym obszarze funkcjonowania hotelu od generowania voucherów przez planowanie i rejestrowanie czasu pracy, aż po monitowanie cen konkurencyjnych obiektow.
Nie ważne, jak duży czy mały jest hotel, RH+ będzie nieocenioną pomocą w codziennej pracy. Ponieważ system z założenia obsługuje sieć hoteli, możliwe jest np. posiadanie jednolitej bazy klientów, prowadzenie poprzez jeden dział marketingu czy zarządzanie eventami...
RH+ przechowuje wiedzę o klientach, rezerwacjach i następnie pobytach. Graficzna prezentacja i edycja rezerwacji, szybki dostęp do powiązanych przedpłat, rozliczeń, to podstawowe cechy każdego systemu. RH+ oferuje znacznie więcej, w tym możliwość samodzielnego uzupełnienia danych rezerwacji online przed przyjazdem lub w hotelu. Opcja QuickCheckIn/CheckOut to brak kolejki w recepcji i zadowoleni goście.
RH+ to doskonałe narzędzie, dzięki któremu żadne pytanie o event nie umknie, a wszystkie dane są zawsze dostępne. Podgląd historii w postaci linii czasu. Historia każdego eventu w postaci linii czasu pozwoli na monitorowanie operacji, a system wersjonowania pomoże w przypadku niezgodności z klientami..
Kompletny system obsługi spa, z uwzględnieniem kalendarzy rezerwacji, zabiegów, gabinetów.
Możliwość sprawdzania dostępności gabinetów i rezerwacji zabiegów z poziomu recepcji.
Błyskawiczne generowanie voucherów, tworzenienie unikalnego kodu, automatyczna wysyłka lub wydruk. Wraz z możliwością indywiualnych treści, rozliczania w części lub całości moduł zarządzania voucherami skraca czas przygotowania i daje lepsze możliwości kontroli nad tworzonymi voucherami.
Śledzenie wszystkich oczekiwanych wpłat, poczynając od zaliczek na imprezy czy rezerwacje hotelowe po faktury sprzedaży. Kontrola należności. Błyskawiczny podgląd stanu należności w postaci widgetu. …
Szczegółowe raporty lub szybkie wskaźniki w postaci widgetu ekranowego. Pełen obraz stanu hotelu widoczny na jeden rzut okiem. Idealne dla zarządu. RH+ wykorzystuje dane własne, pochodzące z obcych systemów lub wprowadzane ręcznie przez użytkowników...
Rozbudowane i elastyczne cenniki z możliwością określania kanałów sprzedaży, zmiennych cen, lokalnych wydarzeń pozwolą na maksymalizację zysków. Dzięki wsparciu wbudowanych w system narzędzi monitorowania rynku można zawsze wyprzedzić konkurencję….
Możliwość monitorowania aktywności klientów, automatyzacja wysyłania podziękowań, a przede wszystkim narzędzia podglądu bieżących cen konkurencji. W ten sposób użytkownicy RH+ zyskują przewagę konkurencyjną...
RH+ dostarcza unikalnych narzędzi do zarządzania personelem, dokumentami kadrowymi, limitami urlopowymi i czasem pracy. Graficzna możliwość tworzenia harmonogramów i tabel czasu pracy, automatyczne mailowe lub SMS-owe powiadamianie pracowników o zmianach. Wsparcie dla zintegrowanych czytników czasu pracy...
Który hotel może sobie pozwolić na serwery w profesjonalnej serwerowni, stały nadzór administratorów, natychmiastowe wsparcie w przypadku awarii, problemów z działaniem systemu? Każdy użytkownik RH+ otrzymuje takie wsparcie w standardzie….
RH+ powstał jako narzędzie, na które może sobie pozwolić każdy hotel. Co więcej, wybierając plan elastyczny, przez część roku można nie płacić zupełnie nic za korzystanie z systemu.
RH+ pozwala na przyspieszenie i ułatwienie tworzenie rezerwacji. W ten sposób mniejszamy ilość pracy dla recepcjonisty, unikamy błędów i podnosimy zadowolenie gości hotelowych. Jednocześnie zyskujemy czas recepcji na indywidualne podejście do klienta.
Całe mnóstwo elementów automatyzacji i ułatwień:
Dzięki RH+ możliwe jest uniknięcie kolejki przy recepcji. Funkcje WTY (WeTrustYou) pozwalają na przeniesienie części zadań na gości hotelowych. Po utworzeniu rezerwacji klient może otrzymać link do samodzielnego uzupełnienia danych rezerwacyjnych. Podobnie recepcjonista może wygerować formularz do samodzielnego uzupełnienia danych rezerwacji/wymeldowania na miejscu przy wykorzystaniu naszego mini kiosku lub tabletu.
Historia zdarzeń w postaci linii czasu ułatwia pracę z eventem
Na podstawie szablonu/szablonów system generuje dokument umowy. Dokument może być modyfikowany i archiwizowany w systemie. Dotarcie do umowy zajmie sekundy.
Możliwe jest wersjonowanie oferty eventowej. Pozwala to na przypomnienie wszystkich "stanów" oferty i kolejnych zmian bez przeglądania dokumentów.
System dostępny jest z dowolnego miejsca 24h na dobę.
Obsługujemy dowolną ilość gabinetów z możliwością dynamicznego włączania i wyłączania poszczególnych gabinetów i indywiualnych godzin pracy.
Czytelny kalendarz rezerwacji dobowy tygodniowy i miesięczny. Utworzenie rezerwacji jednym kliknięciem!
Automatyczne naliczanie czasu i kosztów wizyty. Dzięki jednostkom czasu przypisanym do usługi, wizyta zajmuje na kalendarzu dokładnie tyle czasu (!miejsca) ile suma przypisanych do niej zabiegów.
Klient nie zapomni o wizycie. Automatyczny SMS z systemu lub email przypomni klientowi z wyprzedzeniem.
Dla klientów oczekujący na zwolnienie się terminu danego dnia lub niezdecydowanych co do godziny powstała “poczekalnia”. Dzięki temu nie zapomnimy o żadnym oczekującym kliencie.
Przypisane do dnia komunikaty “zawieszone “ nad kalendarzem w postaci “żółtych karteczek”. Ułatwiają wymianę informacji, zwłaszcza pomiędzy zmianami.
Umożliwia rozliczenie przy pomocy voucherów, płatności kartą/gotówką lub obciążeniem pokoju.
System dostępny jest z dowolnego miejsca 24h na dobę.
Zarząd może monitorować, akceptować wnioski urlopowe w dowolnym miejscu i czasie, a pracownicy zawsze mogą sprawdzić swój harmonogram lub złożyć wniosek o urlop.
Część kadrowa systemu. Zawiera narządzia do zarządzanie umowami, pracownikami. Pozwala na przypisanie pracowników do poszczególnych jednostek. Dzięki temu kierownicy działów zyskują bezpośrednią kontrolę nad swoimi pracownikam.
Graficzne planowanie czasu pracy. Wystarczy zaznaczyć 1 lub więcej dni, aby utworzyć harmonogram dla pracownika. Utworzone harmonogramy można wydrukować, a o szybkich zmianach system powiadamia pracowników mailem lub SMSem. Grafiki dostępne są online dla pracowników. Mogą z dowolnego miejsca, także smartfonem sprawdzić swój plan pracy. Kierownicy działów planując czas pracy dostają dodatkowne narzędzia monitorowania przekroczeń, kosztów, czy blokady dnia, jeśli pracownik ma tego dnia urlop. Nie trzeba już prowadzić zeszytów, odrębnych arkuszy excel. RH+ rozlicza pracownikom urlopy, pozwala na składanie wniosków urlopowych. Najważniejsze, że wnioski, aby zostały zaakceptowane, muszą przejść odpowiedni obieg.
Dostarczamy czytniki czasu pracy naszej konstrukcji. Wykorzystujemy karty lub breloczki. Dane po akceptacji kierownika automatycznie nanoszone są na czas pracy. Dostarczamy nanjowocześniejsze urządzenia i jednocześnie oferujemy prawdopodobnie najnizszy koszt zakupu lub dzierżawy czytników na rynku!
Wykorzystując czytniki w momencie wejścia pracownika wiemy, kto jest na terenie obiektu. Łatwo sprawdzić, łatwo znaleźć.... Koniec z szukaniem, kto powinien być dziś w pracy a kto jest naprawdę. Dodatkowe zabezpieczenie w sytuacjach awaryjnych typu pożar, powódź...
Każdy hotel korzysta z voucherów jako formy karty podarunkowej dla osób prywatnych lub firm. Voucher to narzędzie marketingowe, wizytówka hotelu oraz sposób na zwiększenie sprzedaży. Przygotowanie, a następnie wykorzystanie voucherów często wymaga dużo pracy od działów sprzedaży. Zwłaszcza przy ręczny wypisywaniu lub wypełnianiu i drukowaniu voucherów. Zwłaszcza, gdy trzeba przygotować większe ilości voucherów, pilnować numeracji i treści.
W celu ułatwienia i przyspieszenia procesu generowania voucherów przygotowaliśmy moduł, który przejmie na siebie większość trudnych zadań. Korzyści jakie uzyskamy to:
Każdy voucher jest zawsze identyfikowalny, wraz z informacją kto i kiedy wystawił, jakich usług dotyczy i wszelkich dodatkowych informacji. Nawet jeśli te informacje nie są wypisane na voucherach! Unikamy także: