System obiegu dokumentów Docflow

Doclfow system obiegu dokumentów dla każdego hotelu.

Pozwala na pełną kontrolę nad dokumentami krążącymi w firmie. Pozwala na błyskawiczny dostęp do dowolnego dokumentu bez żmudnego przeszukiwania segregatorów, szaf. Jednak pełnia możliwości systemu manifestuje się dopiero przy dokumentach finansowych. Docflow został przygotowany przede wszystkim z myślą o obiegu dokumentów zakupowych. Od momentu pojawienia się dokumentu w firmie, poprzez pełen opis i akceptację osób odpowiedzialnych za zakup po przygotowanie i przekazanie dokumentu do księgowości.

Taka funkcjonalność byłaby jednak uproszczeniem. Docflow pozwala na dużo więcej. Zanim faktura pojawi się w systemie, zależnie od limitów zakupowych, może powstać dokument akceptacji zakupu. Wtedy przychodzące faktury są wiązane z zapotrzebowaniem lub odpowiednią umową. Dzięki temu możemy kontrolować wszelkie odchylenia.

Budżetowanie i raporty

Możliwość budżetowania pozwala zaplanować koszty z rozbiciem na grupy i okresy (miesięczne lub tygodniowe). Dzięki temu możliwe jest także porównanie planu z rzeczywistym wykonaniem. Monitorowanie odchyleń na bieżąco pozwala na kontrolę kosztów.

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-105942561-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');