RHP - log zmian

Postanowiliśmy pokazać Panstwu, jak zmienia się RHP - nasz flagowy produkt do wspomagania pracy hotelu i spa. Da to możliwość śledzenia zmian istniejącym klientom jak i podglądu, co się dzieje i jak żyje system gościom nie korzystającym z naszych rozwiązań. Najnowsze zmiany są zawsze widoczne na górze listy. Ponieważ prezentujemy je publicznie dopiero od marca 2018, wiele informacji dotyczących istniejących funkcjonalności nie pojawi się w liście, lub jedynie w postaci odwołania.


  • Wersja 1.016.02 z dnia 11-04-2018

  • Skrót tego co będzie się działo w wybranym dniu. Domyślnie, na dzień jutrzejszy. Jednym kliknięciem możemy zobaczyć:

    • zestawienie przyjazdów (w tym grupowych/indywidualnych)
    • zestawienie posiłków w rozbiciu na rodzaj
    • zestawienie eventów
    • zestawienie sprzątania i innych zadań serwisowych

    Dodatkowo, z każdego podsumowania można jednym kliknięciem przejść do szczgółów.

  • Wersja 1.016.01 z dnia 03-04-2018

    Zmiany dot. głównie automatyzacji i ułatwienia obsługi rezerewacji grupowych i pojedynczych pochodzących z grupy. Celem jest skrócenie czasu obsługi. Dodatkowo, w wersji pojawiła się też ułatwiona obsługa wysyłki podziękowań za pobyt.

  • Generowanie pojedynczych rezerwacji dla wybranych (zaznaczonych) lub wszystkich pokoi z poziomu rezerwacji grupowej. Zaznaczone pokoje (oraz wymagane dane) są automatem przenoszone do rezerwacji pojedynczej, powiązanej do grupowej(rodzica). Zależnie od ustawień rezerwacja pojedyncza może być rozliczana indywidualnie lub na poziomie grupowej.

  • Niezależnie od ustawień danej rezerwacji, włączyliśmy możliwość przenoszenia zaznaczonych kosztów do rezerwacji grupowej (rodzica). Zaznaczona pozycja może być przekazana do rezerwacji grupowej, z której pochodzi dana rezerwacja.

  • Wystarczy zaznaczyć rezerwacje na liście, wybrać szablon i jednym kliknięciem wysłać podziękowania za pobyt. Pomoże w tym lista predefiniowanych szablonów, oczywiście z możliwością dodawania kolejnych i w różnych językach.

  • Wersja 1.016.00 z dnia 16-03-2018

  • Z poziomu listy zadań można jednym kliknięciem zamknąć zaznaczone zlecenia obsługi bez wchodzenia i edycji każdego.

  • Lista adresów mailowych wykorzystywana do mailing została udostępniona do edycji - można dodawać maile nie powiązane z bieżącymi danymi. Umożliwia to importowanie adresów mailowych z zewnętrznych źródeł np. listy mailingowej ze strony internetowej. Oczywiście blokowanie maili w wysyłce, weryfikacja poprawności oraz możliwość powiązania z profilami wysyłki (np. hotelowy, spa, konferencyjny) pozostaje.

  • Wersja 1.015.01 z dnia 27-02-2018

  • Rozwinięty moduł fakturowanie - między innymi automatyczne generowanie numerów faktur według różnych wzorców.

  • Wersja 1.015.00 z dnia 14-02-2018

  • Istnieje możliwość generowania kosztów z elementów rezerwacji innych niż pokoje - posiłków, barku, usług etc.

  • Wersja 1.01.00 z dnia 05-02-2018

  • Możliwość automatycznego generowania listy kosztów dla klienta na podstawie informacji o cennikach oraz zarezerwowanych przez niego pokojach.